hejelsa.blogg.se

Jag går i motvind

Kategori: Allmänt

Det kändes grymt motigt att gå till elevhemmet efter skolan idag alltså.. Men men, man måste ju bo nån stans. Fast när jag kom in i rummet så insåg jag att jag har ju fått till det ganska mysigt här ändå. Tråkigt bara att vara ensam, och att höra andra människor gå runt och prata.

Ikväll tänker jag inte ens få tanken på att gå in i köket. Jag tänker inte vara där tills det är städat. Jag sa till husmor idag, så jag hoppas hon ordnar upp det där, annars får dom ställa in en egen liten spis och mikro till mig inne på mitt rum.

Just nu har jag just kommit från sceniskan, och jag håller på och klipper ut ett svärd av en tvättsvamp och käkar Babybel-ost. Ska alldeles snart gå upp och slänga in tvätt, men först tänker jag göra klart mitt svärd och parkera mig lite. 
Så så ligger läget till just nu. Vi hörs väl nå tag, adjöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: