hejelsa.blogg.se

Första kvällen innan 10 på länge

Kategori: Allmänt

Första kvällen jag lägger mig innan 22.00 på länge nu alltså! Känns skönt att få sova lite! 


Nu kanske ni undrar vad dom här bilderna föreställer? Jo det här än en metod jag provar att få håret lockigt. Vet inte på hur många olika sätt jag har flätat och joxat, men såhär har jag aldrig testat. Och det är också ett sätt att hålla kvar mittbenan tills imorrn. Skulle jag sova vanligt så skulle benan vara helt återställd till sitt vanliga läge igen.
Men om jag kommer till skolan imorrn med rakt hår och snebena, så vet ni att den här metoden inte fungera. Och det beror troligen på att jag är arg för att vågorna är jättesmå, som dom alltid blir eftersom jag har så tunt hår. Inte så kul tycker jag faktiskt! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: