hejelsa.blogg.se

En riktigt mysig kväll

Kategori: Allmänt

Medans alla singlar lider av ensamhet så är jag mitt uppe i en jättemysig alla hjärtans dag kväll. Sen jag och Sebastian kom hem från skolan så har vi ätit min vackra kladdkaka, gett varandra små "alla hjärtans dag presenter" och gosat en massa. 
Jag har även invigt mitt massageljus som jag fick av svärmor i somras när jag fyllde år. Förstår inte varför jag inte fått för mig att använda den innan, jag som älskar att massera, och det är ju mycket roligare och härligare när man bara glider över ryggen och kan klämma och ha sig hur som helst utan att det blir strävt och "nypigt". Så himla härligt. Nått jag lätt skulle kunna göra till vardags! Kanske ska börja ta betalt ;)

Nu har vi parkerat oss med varsin dator, jag med facebook, bloggar och klädsidor, och Sebastian med youtube och tradera. Som det brukar vara alltså! Snart ska vi laga middag, haha. Lite sent påtänkt kanske. Men vi har ju käkat så mycket kladdkaka, också har vi snitzlar i kylen som inte känner för att ruttna. 

Fin ring jag fick av älsklingen. Puss på han <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: