hejelsa.blogg.se

Dags för körskola!

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan! 
Idag skriver jag centrerat även fast jag inte skriver på mobilen, bara föratt jag vill. 
Fick en ny låt på Ensamblen idag, asweird, men Hasse sa iallafall att jag sjöng den jättefint. Det blev jag ganska förvånad över, för det var lite svårt att fatta hur den verkligen gick efter inte allt för många minuter av att lära in den. (Spotifylänk: Marvin Gaye – Whats Going On)
Efter lunch så hade vi kondition på idrotten, så vi kuta runt i en hinderbana hela lektionen och stannade och tog pulsen lite då och det. Blev ganska svettigt faktiskt! På nått mysteriskt vis så blir jag alltid sugen på apelsin/clementin efter gympan. Så som vanligt, så köpte jag en apelsin efteråt.
Sen hade vi bara en föreläsning om invandring innan vi slutade. Min klass och Sebastians klass, what are the odds?

I övriga livet har det faktiskt också hänt ganska mycket idag! Mamma ringde och fixade trafikskola till mig, och jag ska börja med teorilektioner redan på torsdag. Och jag har ringt och fixat rum på elevhemmet där jag är tvungen att bosätta mig de sista 3 månaderna i skolan. Det enda positiva med den flytten är att när mamma kommer och ska hjälpa mig städa ur så ska jag få övningsköra i Ljusdal. Kul att köra i lite nya miljöer :)

Bilderna från studion igår har jag inte fått av Klara än, men ska lägga ut några här så fort jag får dom. Men jag har en bild som vi tog efteråt, när jag tagit av mig hippiekläderna och satt på mig min klänning igen. Känner mig ganska cool:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: