hejelsa.blogg.se

All you gotta do is smile

Kategori: Allmänt

 Nu har jag just slängt in mina gardiner m.m i tvättmaskinen. Resten av min kväll ska bestå av körkortsteori! 

Dagen i kort:
- Har äntligen fått min talan igenom på musikproduktionen, så nu ska grabbarna få lära in lite Paramore! 
- Jag fattar noll av C och A uppgifterna på matten.. Förhoppningsvis kan jag tillräckligt mycket av E-nivån för att klara provet.
- Soppan idag såg ganska god ut. Men när jag tog en tugga så smaka det nästan bara dill! Värsta upplevelsen på länge.. Jag som hatar dill.
- Tänkte få lite klarhet i matte-uppgifterna med hjälp av min älskling Lars. Men det blev inte så mycket Lars.. Det kom en Anders istället och tänkte hjälpa oss men han räknade bara fel, så vi lärde oss inte så mycket ändå.. haha. 
- Sceniskan börjar iallafall få lite flyt nu. Men ytterst lite.. Kul att vi har 5 lektioner kvar innan premiären, haha. 
- Och nu var vi framme vid tvätten!

Har mestadels varit trött och less idag.. Fick väl ca 5-6h sömn, och sen massa bajs-Svenska och shit på det. Blivit kallad ful av min pojkvän också, trevligt (han gillar inte mittbenor). Men gull-Julia tyckte iallafall att jag var jättefin och passade jättebra i mittbena, så hon får ett fett plus av mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: