hejelsa.blogg.se

You hold your truth so purely

Kategori: Allmänt

Lyckades inte riktigt hålla i pengarna idag heller.. Så nu får jag försöka klara mig på det lilla jag har resten av månaden. 

Men jag är iallafall nöjd med mina köp. Och eftersom det inte blev några reatrosor igår, så blev det såklart ett par idag. Dom var så söta så jag bara måsta köpa dom :)
Köpte också en ansiktsmask på rea, och nå magnetnagellack som såg coolt ut.
På Åhlens hittade jag gulliga korgar som jag tänkte ha nagellack och "läppprodukter" i. Också köpte jag tyg till att klä korgarna i, så det ska jag väl ta och sy till nån dag. Ska försöka hinna imorgon :)
Gick jättebra att köra också. Mamma kugga mig inte en endaste gång! :)

Ikväll så ska nog jag, Edith och Sanna hitta på nåt. Om vi kommer på vart vi kan va nån gång ;P Mysigt. Det går så länge mellan man träffar polarna, så det ska bli trevligt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: