hejelsa.blogg.se

Look, I'm blogging

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag gjort nåt jag aldrig gjort förr. Varit på vattengympa!
Jag och Agnes följde med mamma på hennes weekly träningspass. Förstår att det är jobbigt för tanterna, men själv är man ju så biff! Haha, nä men det enda problemet jag hade var väl att hela jag flöt upp med skumgummi-grejerna man skulle hålla under vattnet och göra övningar med. Musklerna mina blev inte så fysiskt ansträngda. 
Men det skulle inte förvåna mig om jag har träningsvärk imorrn, det är ju ändå massa  övningar och rörelser som inte kroppen är van vid, och då brukar det kunna få lite följder.

Nu sitter jag i soffan och knaprar i mig morötter. Var så sjukt C-vitamin-sugen, men såklart så hade vi inga såna frukter, och morötter var det närmaste jag kunde komma, så det fick det bli. Hemma i Edsbyn hos min älskade dator är jag också! Lämnade den här när jag var till Föne några dagar. Lämnade datorn då det blir lämpligare att ta med den på Lördag än att jag skulle ta med den till Gävle idag. 

Gävle ja. Som jag sa så köpte jag såklart nått fast jag inte skulle. Men inte mycket alls! Endast ett par skor och våtservetter! Inte ens ett endaste par rea-trosor, som jag alltid brukar köpa när jag är i närheten av Lindex eller H&M.  
Sebastians mormor och morfar var först snälla och bjöd oss på fika i Tönnebro, och sen var dom ännu snällare och bjöd oss på mat inne på stan. När jag blir gammal och rik ska jag också bjuda mina barnbarn på fika och mat. Gosigt :)



Märker ni att nu - så fort jag inte är med Sebastian - så sprutar det meningar ur fingrarna på mig. Och när jag är med han så har jag ingen blogglust alls. Men, som jag sa till klara, "Det är tur han suger blogglusten ur mig och inte livslusten".

Men nu är det nog ändå dags att lägga av, innan det blir för mycket i samma inlägg. Men vi hörs! Förhoppningsvis snart också, den här gången.

 

- arkivbild -

Kommentarer


Kommentera inlägget här: