hejelsa.blogg.se

Jag har roliga vänner

Kategori: Allmänt

Det bästa som finns är när min galenskap smittar av sig på andra så dom blir nästan lika galen tillbaka, då har jag så himla roligt! Då känns det som att livet är på topp.

Nu sitter jag här, ensam, på elevhemmet och är sugen på laxen i frysen! Men har ingen pasta att äta till, så då våre kört! Har ingenting faktiskt.. Kändes rätt onödigt att handla innan man skulle hem klockan 9 på kvällen. Blir väl glass till frukost imorgon igen, som det blev förut! :)

Teaterrepet idag var sjukt roligt. Även fast det var sjukt mycket flum så tyckte jag ändå det gick framåt, och några scener utvecklades och blev mycket bättre. Jag connecta med lite nytt folk idag! Det kändes bra. Var nog mest för att jag var så överspeedad och prata och jolla med allt och alla, men det kan ju - som i det här fallet - vara positivt ibland. Alldeles på slutet spårade det helt, och det var då jag insåg att det blir så sjukt kul när andra också vågar gå förbi sina gränser och släppa fram lite crazy banana! 

Sen jag kom till Elevis har jag hunnit packa lite kläder som ska till Föne och lagt fram kläder tills imorrn. Nu återstår det att byta väska, och sen hade jag tänkt försökt skriva lite musik, men det börjar bli så sent, så det kanske räcker med att spela lite på andras låtar. 

Nu ska jag ta tag i livet och göra det jag ska. Sen ska jag upp extra tidigt imorgon för att jag har körlektion 8:10. Då ska jag göra det alla verkar ha svårt med: Backa runt gathörn. Vi får se hur det går.

Var längesen ni fick se nå bilder nu. Kan bero på att jag inte tagit några. Men jag snor några av Klara sen senaste dagarna. Varsågod:.... Osså hade hon inga bilder! :PPppPPpppPPp Fy vad tråkigt det blev nu.. hejdå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: