hejelsa.blogg.se

Isn't it crazy?

Kategori: Allmänt

Joo det är det! Galna dagar har det varit idag och igår, och kommer vara hela veckan ut. Från 10 i morse tills nu har jag varit borta. Vi slutade repet vid 8, men då drog vi väg ett gäng och åt, och sen följde jag med och skjutsade folk både till Färila och Delsbo som tidsfördriv.

Jag saknar Sebastian nått oerhört. Nästan så att det är i klass med Sri Lanka resan. Han känns så sjukt långt borta just nu. Tänk att kunna vara borta såhär och repa hela dagen, men ändå komma hem till en varm famn full av kärlek som kan hålla om en hela natten. Det skulle vara världens underbaraste känsla efter en otroligt lång och galen dag som denna. 

Av allt roligt som hänt och sagts idag så vinner pizzabagaren. Han kom ut med min kebabrulle och sa: "Kebabrulle utan kött!". Då fick jag panik minsann, och shit vad dom garva åt mitt ansiktsuttryck efteråt.. 

Godnatt på er, en minst lika lång dag med teater väntar imorgon. Hörs! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: