hejelsa.blogg.se

Hockey för fullt

Kategori: Allmänt

Nu är det alltså i full gång med hockey-slutspelet. Och du sitter männen i detta hus bänkad framför TVn minsann. Och jag sitter också bänkad i soffan, men med datorn i knät. 
Hinner med jättemycket medans dom kollar. Jag skrev del långa inlägget om mig själv här innan, igår när det också var hockey så började jag på att färglägga min Tantor och Tufs-teckning i photoshop. Undra om det kan bli bra resultat, vill ju få det att se ut som att det är färglagt på pappret liksom :P

Håller på och försöker skriva ett brev till Coop också. Personalansvarige där ville att jag skulle skriva en liten bit om vem jag är, men det är mycket svårare än att skriva här på bloggen, man kan ju inte skriva lika som jag skrev här precis ;P 
Nu undrar väl ni varför jag ska skriva ett brev till Coop bara sådär. Men jag ska alltså söka jobb där. Först och främst sommarjobb, och sen får vi se om jag fortsätter på deltid nästa år. 

Nu har hockeyn slutat, och pöjken har gått upp! Kanske måste lyfta på arslet och gå upp jag med då.. Sen har det pratats om promenad senare, det hoppas vi på, det behöver jag. Puss på er. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: