hejelsa.blogg.se

Här sover man inte

Kategori: Allmänt

Sitter här i sängen med datorn mitt i natten jag då. 
Är inge trött alls, och har jättetråkigt! Tänkte att jag skulle ladda ner 30 dagars demo-versionen av Photoshop och redigera, leka och klippa och klistra lite. Men det ville ju ta 100 år det å. "2 hours remaining" står det. Inte kommer jag vara uppe så länge heller.. 
Så ja, vad gör man en natt som denna? Kan ju lika gärna börja med att skriva ett blogginlägg om morgondagen. 

Imorgon är det alltså Lördag. Då tänker jag vakna, äta frulle, packa, lägga ansiktsmask, duscha, äta, köra bil, åka till Ljusdal, fråga om jobb på Coop, åka och mumsa på 60-års-fika, gosa med Sebastian resten av kvällen, sen sova. Det blir nog dagen det i stort sätt! 

Nu är det en timme kvar! Timmarna går fort för Adobe. Men börjar bli lite trött i skallen nu faktiskt, så vi får se om jag fortfarande är vaken när det är klart! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: