hejelsa.blogg.se

Generalrepetition

Kategori: Allmänt

Sitter med datorn i sängen ännu en kväll efter ännu en dag full med teater. Vi hade genrep idag, och det gick väldigt bra om man jämför med hur det hade kunnat gått! Haha, nämen alla var faktiskt jätteduktiga, och barnen skötte det över förväntan bra :)

Imorgon blir det att kliva upp tidigt! Klockan 07:00 ska vi samlas, men jag går nog dit lite tidigare  och hoppas på att lite barn redan har kommit så jag kan börja sminka dom, så vi får så mycket tid som möjligt över. Har ställt klockan på 05:30, så den ringer alltså om exakt 6 timmar och 2 minuter, alltså borde jag stänga av datorn och sova nu om jag ska leva någorlunda normalt imorgon. 

2 föreställningar med hur mycket folk som helst väntar i morgondagen. Mest folk på hela veckan kommer imorgon. Men på tisdag  får vi sovmorgon, så efter föreställningarna imorrn ska jag äntligen hem till min älskade Sebastian. SOM JAG SAKNAR HONOM! Jag vill pussas och kramas och gosa med honom hela kvällen och natten, och helst aldrig släppa taget om honom! Men jag antar att han inte vill skjutsa mig till skolan 7 på onsdagmorgon, så det blir nog bara en natt med han, och sen får jag gå tillbaks till ensamheten...

Nu har jag jättelust att rita! Var jättelängesen nu! Men med tanke på klockan så måste jag nog sova... Godnatt på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: