hejelsa.blogg.se

Dag 3 – Saker jag stör mig på

Kategori: Allmänt

Trodde jag skulle ha jättesvårt att komma på saker jag stör mig på. Men det gick rätt bra ändå! Här har ni ett tiotal:


1. Dryga fjortisar med hela kroppen full i smink, har 2 lager bombshell, inte vet hur man byter byxor, inte kan sluta fnissa och tror att dom vet vad min pojkvän gör om dagarna.

2. Dryga andra sortens fjortisar som tycker det är kul att rita roliga detaljer på bilder, stryka andras bokningar och fullbordar uttrycket "mycket snack och ingen verkstad".

3. När man pratar rätt allmänt med en människa, men den tolkar det något brutalt och hotar med drastiska åtgärder.

4. Bossiga medelålderskvinnor som inte kan acceptera att andra också kan ha bra ideér.

(Nej, dom här första var ju inte nå personinriktat.. :))

5. När man är snäll mot nån i hopp om att få lika tillbaka, men inte får det. Då känns det onödigt att va snäll. Ska nog ta och sluta med det kanske... :P

6. Folk som inte kan erkänna att dom kanske inte är bäst på allting.
 
7. Att man alltid blir mest shoppingsugen, och hittar mest att köpa, när man är som pankast! 

8. När folk går sakta framför mig.

9. När jag käkar massa skit även fast jag vet att jag gått upp typ 3 kilo senaste 1-2 månaderna.

10. När saker inte går som man vill, helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: