hejelsa.blogg.se

2012 - 04 - 11

Kategori: Flashbacks

Klickade tillbaks mig ett år för att kolla om jag skrev nått kul då för tiden! Och det gjorde jag! Jag var så sjukt mycket roligare, och bättre på att blogga då. Ca 3 inlägg per dag. Livet som singel. 

Här är iallafall ett inlägg jag skrev för exakt 1 år sedan, 11/4 - 12
:

Trevlig kväll :)

Heldag med Adina blev de idag! 
Invigde moppen för i år och drog till henne vid 2. Vi sjöng och jollade, som vanligt. Sen tränade jag som sagt vid halv 7, sen åkte jag tillbaks till Adina och duschade, sen kom våra brudar Jakob, Jocke och Elias. Japp de är våra brudar de. Då parkerade vi oss husvagnen, och där satt vi parkerade hela kvällen. Snacka massa joll å spela poker. mysig kväll :)

Förutom att jag har aaaaaasont i stortån! Tror jag dör faktiskt! Skadade den tydligen på träningen, dock hade jag ingen känsel i tårna eftersom de var så kallt, så smärtan kom när dom börja tina. Nageln är knallblå. Men det är såhär det brukar bli för mig när fotbollen drar igång, ständigt blånagel, tills den lossnar, då är de ingen nagel längre... ;p Men det brukar faktiskt inte hända allra första träningen.. Nu måste jag ha några vilodagar tror ja bestämt! 

Men först en vilonatt! Godnatt!

Åååhh jag minns den här dagen! Där i husvagnen började Kojken släppa ut sina riktigt djupa funderingar. Så sjukt kul var det. Och jag gjorde massa brännmärken på mina händer med tändstickor av nån anledning.. Har ett ärr kvar än idag!

Och tänk att det där var den allra senasta fotbollsträningen jag var på. Jag gick på en träning då, även fast jag gått ur laget, bara för att jag var hemma och tränaren sa att jag mer än gärna fick komma. Det är sjukt vad jag saknar fotbollen, det var så kul! Också saknar jag att va i form också.. Nästan lika mycket.

Kommentarer

  • Adina säger:

    Hahah! Åh, vad jag kommer ihåg!

    Svar: så underbart :)
    Elsa Jonsson

    2013-04-11 | 22:09:18
    Bloggadress: http://ohmydean.blogg.se

Kommentera inlägget här: