hejelsa.blogg.se

20 dagar

Kategori: Allmänt

Härmar min kusin Pauline och satsar på en 20 dagars utmaning.
Känns som att det kan behövas på den här bloggen, där det aldrig kommer ut nåt. Frågan är bara om 20e dagen kommer vara den 26/4, eller om den kommer vara i typ Juli.. Men jag ska försöka så gott jag kan! 

Dag 1 – Några saker du kanske inte visste om mig.
Dag 2 – Det här hade jag på mig idag
Dag 3 – Saker jag stör mig på
Dag 4 – Saker jag älskar
Dag 5 - En bild från en tid du saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på dig.
Dag 7 – Det här vill jag ha.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Mitt favoritband/favoritartister
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och en kompis.
Dag 12 - En bild som gör mig glad.
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina dåliga ovanor.
Dag 15 - Något roligt
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 17 - En bild på min handstil.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 – Bästa låten just nu
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.



(Tidsinställt inlägg, då jag har en tråkig natt men inte vill ha ut 1000 inlägg samtidigt)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: