hejelsa.blogg.se

19:29

Kategori: Allmänt

Tisdagkväll, och jag är lika trött som jag varit hela dagen. Lite gladare dock.

Körlektionen gick relativt bra, det var nog den bästa hittills faktiskt! Förutom att mitt ben fick konstiga ryckningar ibland, men sånt får man väl leva med. Men det går iallafall framåt, och snart har jag gjort alla moment som Micke kräver för att man ska få köra halkbanan, så snart är det väl dags för det å tänker ja! 
Synd bara att det kommer bli glest med lektioner framöver. Nästa vecka var nästan smockad för Micke, så det enda jag fick var en tid tidigt på onsdagmorgonen. Så istället för en onsdag från 08:50-21.00, så blir det en dag från 08:10-21:00.. Plus att jag blir tvungen att sova på elevhemmet på tisdan.. Kul. Och veckan efter det så är det ju teatern hela veckan, så då blir det inget. 

.. Nu tänkte jag skriva nått asbra, men jag glömde det, så skitsamma. Hejdå! 

Kommentarer

  • klara säger:

    Du kan få sova hos mig!!

    Svar: I will! :D
    Elsa Jonsson

    2013-04-09 | 21:12:36
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: