hejelsa.blogg.se

You told me life was long

Kategori: Allmänt

Skapligt slut efter dagens aktiviteter.
Började med att sätta plant uppe i Ryggesbo, föratt få in lite pengar till Sri Lanka resan. Tanken var att vi skulle hålla på från 9-15. men grym som man är blev vi klar 10-halv 11. Då var det bara att vänta på lunch och sen bege sig hemåt :)

Efter nån timme hemma körde vi (jag!!!) till lite kalasande hos min superbusiga kusin Sam som tydligen fyller hela 5år! Skulle kännas mycket mer realistiskt om han fyllde 3, han föddes ju typ förra året har jag för mig.. Alldeles nyss var det iallafall! Men tydligen så har det gått 5 år. Konstigt sånt där..

Kom hem, Agnes och jag fick lite knasiga idéer och det slutade med film på mig mimande till Hannah Montana. Mysigt va? Haha. 

Körde inte bara bil idag! Körde på en liten annan stil också. Mittbena jao.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: