hejelsa.blogg.se

What if I say i'm not like the others

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Vad har jag gjort idag?
Jo det ska jag säga er. 
  1. Jag har varit i skolan. Fått ett nytt schema som var aningen sämre än det förra, men kungen själv fixa ju så vi iallafall får sluta innan 4 2 dagar i veckan.. ;) 
  2. Jag är ätit jättemycket mat! 
  3. Jag har köpt Klaras jacka. Bild nedan.
  4. Jag har sjungit halsen av mig på musikproduktionen. Så går det när man är ensam sångare och de bara ska va massa rocklåtar hela tiden. Skrikigt! But i like it :D
  5. Jag har varit med Tove. Som jag inte varit med in aaaages! Busa lite med nya småskitarna på elevhemmet, kulkul :)
  6. Jag har handlat på ICA alldeles själv, jag är jättevuxen.

Och sen hamna jag hemma med Sebastian. Cissi är inte här denna vecka av mediciniska själ, så jag drog hit pöjken! Gött. 

Hejåh! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: