hejelsa.blogg.se

Tisdagsfakta

Kategori: Allmänt

Skolan var lite speciell idag faktiskt. Började med att Charlie Granberg (sångaren i Hellsingland Underground) hade "föredrag" eller vad man säger. Så säger man nog absolut inte när jag tänker efter. Men han prata iallafall! 
Efter han pratat klart hade vi hål i 2,5timme, hade en lektion, slutade. Skapligt najs dag! 

Sen jag har kommit hem har jag hunnit med att kolla tvättlistan som jag inte förstår mig riktigt på, lagat mat. Också brände fingret på pasta-vattnet, så nu sitter jag här med ett glass kallvatten som jag doppar fingret i när de börjar bränna mellan meningarna! Jätterött finger, creepy.
Klätt mig i en mysig t-shirt, ett par mysiga shorts och en jättemysig mössa har också! Tydligen så hatar Sebastian mössor och tänker inte va med mig när jag har mössa på mig.. Jag som älskar mössor. Det är ju typ de bästa som finns <3
 
Planerar att va jätteduktig idag! Ska göra läxor i överflöd (typ). Ska läsa typ tusenmiljarder sidor engelska, och googla massa massa saker om Beowulf. Och nu medans jag skriver så lyssnar jag på låtarna till musikproduktionen. Också har jag tänkt städa! En de iaf, får se vad jag känner är nödvändigt :) Hade tänkt tvätta också, för första gången, men som sagt förstod jag mig inte riktigt på tvättlistan och skriver nog hellre upp mej imorrn när de va tomt. Intressant fakta.

NU DRAR JAG HUJ!

Kommentarer

  • klara säger:

    Du kommer inte göra något av det där, lover dig!

    Svar: Jag gjorde faktiskt allt utom Beowulf! Och ändå vann jag i våran grupp, så de va asskillat! :)Och tvätta gör jag nuuuu :)
    Elsa Jonsson

    2012-09-04 | 19:22:32
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: