hejelsa.blogg.se

Sms-blogg

Kategori: Allmänt

Tjolahopp tjolahej!
Sitter på bussen hem till Edsbyn nu och bloggar genom Pauline igen. Hoppas hon är snäll nog att posta detta :-)

Historiaredovisningen gick bra, lärarn sa att jag hade mycket intressant att berätta om. Bra kritik tycker jag :-) efter historian hade vi dubbellektion svenska, sen avsluta vi med estetisk kommunikation som var roligt, som vanligt. PO vettni, vilken stjärna!

Dock hände det en grej i morse som inte hänt mig många gånger förr, nått som fick mig att känna mig arg, ostabil och aningen handikappad. JAG GLÖMDE TELEFON HEMMA!! Helt sjukt. Sen hände det andra grejer å under dagen som gjorde mig allmänt arg. Men när POs trevliga lektion var över så kände jag mig mycket mycket gladare :-)
...tills jag kom hem och måste diska en massa. Då var jag inte så glad längre. Tur Sebastian va med å prata med mig medans, så blev de lite roligare iaf.

På bilden ser ni världens vackraste pizza! Gjord av mig och Sebastian igårkväll. Den va typ 5cm tjock å god.

Huj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: