hejelsa.blogg.se

Sms-blogg

Kategori: Allmänt

Extremt dåligt med bloggning i veckan ser jag!
Men det har inte hänt så mycket utöver det vanliga. Har varit sjuk hela veckan, fast varit i skolan ändå, fast igår stannade jag hemma när det var skoljogg och friluftsdag. Kände att jag verkligen inte orkade gå runt kyrksjön och sen spela tennis hela eftermiddan. Trots att jag har längtats som en tok till tennisen ändå sen jag och Johan anmälde oss till det , så kände jag att varken kropp eller knopp hade ork till så mycket annat än att ligga i sängen och kolla på Dexter hela dagen.

I tisdags tog jag t.o.m sjukan med mig till Hudik och gjorde stan med klara. Gick dock på Alvedon och pronaxen å de ena med de andra. Men jag åkte iallafall hem nöjd!
2 nagellack, 3 lypsyler med olika smaker, en för liten bh som jag tänker lämna tillbaka, om ingen vill köpa den för 150 vill säga. Köpte också ett par trosor som också va för tight. Tror jag underskattar min kroppsstorlek lite.. Köpte byxor i 2storlekar mindre än vanligt också! Fast dom kan jag ha, men ville va säker på att dom va riktigt tight!
Köpte säkert nå mer å men ååårkar inte! Käka donken gjorde vi, fy, äckligt. Gillar inte McDonalds. Men vad gör man inte för sina vänner? ;-)

Sen har jag väl mest varit med sebben i veckan. Cissi kom men åkte hem igen. BLI FRISK UNGE! Jag saknar dig! Sprängs snart.

Just nu åker jag buuuuuuss hem till byn. Sen ska jag va taskig mot alla edsbybor och åka tillbaks redan imorrn för att va med Tove. Moahahaaa. Jag har varit med henne alldeles för lite, så jag får.

Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här: