hejelsa.blogg.se

Skoldagen i bilder!

Kategori: Allmänt

Hej på er! Här kommer en liten fin berättelse.

Det var en gång en Elsa, som gick i skolan. Och på denna skola serverade dom just denna dag jätteroliga kringlade morötter till maten.


Dock var själva "maten" fisk. Så Elsa och hennes vänner Klara och Petra begav sig till ICA för att köpa lite extra-mat, vilket snarare blev efterrätt.



En liten del av efterrätten for ut på äventyr.


Glada har dom varit idag! Matteläraren gav dom en mattebok ändå! Även fast dom inte ska jobba i den, men grejen att ha en räcker gott och väl för Elsa och co.


Elsa och Klara hade tydligen svårt att hitta deras skåp, så dom fixa så att det syns lite tydligare.


SLUT på den historien. 
Jag håller på och tvättar! För typ första gången i mitt liv. Får se hur de blir. Svärmor min konstaterade igår att jag borde gå nån hushållskurs, vilket jag helt och fullt kan hålla med om. Få tvätten att bli blötare i en torktumlare är det nog inte så många andra än jag som har lyckats med... ;p







 

Kommentarer

  • klara säger:

    Hahah å sköna människa! Snor några av dina bilder, puss :)))))

    Svar: ta för dig vettja! :)
    Elsa Jonsson

    2012-09-05 | 17:33:31
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: