hejelsa.blogg.se

Oh man is a giddy thing

Kategori: Allmänt

Hahahahah jag dör! Klara ringde mig just. Hon åkte ifrån mig för ca en halvtimme sen. När hon klev av bussen märkte hon att hon tagit fel jacka. Så hennes hemnyckel m.m. ja.. det mesta i hennes liv befinner sig nu i min lägenhet. Hon själv har spatserat runt i Delsbo och letat efter en nyckel som hon kan komma in i sitt hus med.
Fy vad roligt! Där fick jag mig ett gott skratt!

Jag själv sitter här och fryser. Det är jättekallt i min lägenhet! Jag har massa tjocka kläder, mössa och hela benen + fötter inlindad i en filt, och ändå fryser jag som en liten skakig, knallgul flamingo. 
Det är i sånna här tillfällen man ska ha en varm pojkvän här! Men inte är han här idag inte. Han får jag inte va med förrns onsdag. Känns inte riktigt bra i själen.
Men det är väl lite positivt å lära sig va ifrån varann lite å, hur ska jag annars klara av å vara ifrån han 2 hela veckor när jag åker till Sri Lanka liksom? 

Aja, en positiv sak med att Sebben inte är här är väl att jag får ha mössa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: