hejelsa.blogg.se

Mitt i veckan vettni

Kategori: Allmänt

Det är mycket roligare att blogga nu med ny design :)
Fast märkte att det visst är ganska CP på vissa datorer. Om t.ex övertexten är jättejätteöverdrivet stor och rubriker m.m. är med små bokstäver, så betyder det att din dator inte har textsnittet som jag har ställt in, tyvärr. Men om bakgrunden är för liten så är det bara att trycka Ctrl +, tills det passar in i skärmen.

Har svenskalektion nu, och jag är klar med mitt vackra repotage så jag är fullt tillåten att blogga (så du vet mamma). Slutar 6 idag, köttigt. Men jag är iallafall så lyckligt lottad att jag har en pojkvän hemma som lagar kyckling när jag kommer hem, gullpöjken :)

Musikproduktionen i morse var så sjukt rolig! Vi håller på och spelar in "the pretender", och kom på den brillianta idén att skrapa ihop en gäng killar som bilda något av en hockeykör som vråla i på sista refrängerna. Blev helt awesome! Jättekul låter det. Också la vi till jättemycke roliga effekter på både instrumenten och min sång. Haha, lovar att lägga upp låten här när jag fått den :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: