hejelsa.blogg.se

Lördag Lördag Lördag

Kategori: Allmänt

Lördag idag, och meningen var att jag skulle åka tillbaks till Ljusdal redan idag föratt vara med Tove. Men livet krånglar litegrann ibland så tyvärr blev det inte så. Ska försöka komma väg i tid imorrn istället. 

Fick verkligen sova ut imorse iallafall. 11 timmar var det längesen jag fick sova! Det behövdes kan jag säga.
Efter jag vaknat laddade jag ner ett spel jag spela på mellanstadiet, WarRock. Haha. Jag kom tydligen ihåg lösenordet och de, så det blev lite halft pinsamt när jag hade skapligt hög level, men sög apröv :P
Gav upp spelet efter ett tag och begav mig ut på en övningskörningsrunda. Åkte bl.a och kolla in morbror Axels nyinkasserade hus, och plockade sen äpplen hos morbror Henke.
 
Ikväll är jag väldigt planlös. Om det inte blir nått annat jag hellre vill så tänkte jag bara chilla framför TVn med morötter å dip, och mamma och pappa kan jag gissa. 

Elsa Jonsson 1år, söt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: