hejelsa.blogg.se

Live from Föne

Kategori: Allmänt

Här sitter jag i Fönesoffan med min älskade dator. Pöjken är ute och kör ärenden. Eller ja, ärenden och ärenden. Hans mormor och morfar m. vänner :)

Blev alltså kvar i helgen som ni märkt. Eller ja, inte i Ljusdal, men blev att åka till Föne istället för Edsbyn, bra med lite omväxling ibland :) Det enda kruxet är att jag behöver mor min och farfar min till historia-läxan, men som tur är går det lösas med skype! Hoppas bara att jag får göra redovisningen nästa vecka, så jag hinner hem å fixar bilder å krux till en power-point. Lättast så.
Nu bara dela jag med mig lite av mina egna tankar, kul för er! Nja kanske inte. 
Men nu kom iallafall Sebastenisen hem.


Jag nämde ju våra nya skåp, här är dom:


Cissis, mitt och Klaras skåp det där. Och sen har Sebastian skåpet över mitt. Undra hur många gånger detta år han kommer få psyk på att jag är så seg när han ska in i skåpet, mehehehe ;)

Men nu ska jag umgås med grabben! Höres fölks!

Kommentarer

  • klara säger:

    Du är ALLTID bra och ha min lilla köttkorv! Kunde ha varit men dessa var från dollar, knappt ätliga.. :)

    Svar: ojdå, usch. jag hatar äckliga saker :)
    Elsa Jonsson

    2012-09-01 | 19:49:05
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: