hejelsa.blogg.se

Get in the action

Kategori: Allmänt

Som vanligt rasar statistiken drastiskt vid dålig bloggning. Tragiskt, men mitt fel.
Jag råka just kleta lotion på skrivbordet. Det blev mycket lotion. Men jag gör som jag brukar och häver överflödet på magen.
Shit vad jag är konstig. Fint sätt att inleda ett inlägg på.

Jooni! Kvällen spenderades på bynn kan jag säga er! Först hade vi ett litet infomöte inför Sri Lanka-resan i slutet av oktober. Sen tog vi Ediths och Jossans bilar och drog några vändor på byn innan vi drog oss hemåt! Trevlig kväll. Längesen jag umgicks lite med Edsbybrudarna.

Sri Lanka vettni.. Känns lite overkligt att vi verkligen ska dit. Kommer nog inte hänga med på att vi ens är där när vi väl är det. Haha :P Men det blir nog kul, på sitt vis. Lite spännande känns det iallafall :)

Nu ska jag ta mig i kragen och söva. Förhoppningsvis söva bort lite sjuka. Mitt huvud är dött. GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: