hejelsa.blogg.se

flashback 21/9-09

Kategori: Flashbacks

Här följer ett jättevackert inlägg jag skrev för exakt 3år sen idag. 21 september i 8an. Shit vilket roligt liv jag hade på den tiden.. Fast jag tror nog att det roliga livet jag har nu klår det faktiskt ;)


lite ointressanta saker för den som vill veta.

men man kan ju tycka de är intressant å, om man har lust me de :)

  • jag har tänkt börja simma, haha, mamma köpte årskort på badet idag.
  • jag har lyckas fått nagellack i armhålan, ja vet, jag är ganska otrolig.
  • jag har haft "mu mu ko klocka" på hjärnan hela dan.
  • julia, clara och pontus skulle baka rulltårta, men den hamna i soptunnan.
  • axel darth har 2 stångar under bordet. (haha)
  • jag har fortfarande bilden på sofia som bakgrund på mobilen.
  • jag ska ha den ända tills hon kommer hem om ett år, och jag inte skaffat kille innan.
  • Sofias sko är blöt, hon kanske kissa på sej?
  • jag råka just slå mej själv på kinden, gjorde ont.
  • Robin Bengtsson måste ju va något bland de underbaraste som finns! <3
  • jag bakade ovanåkersbröd idag, jätte mycke, hela 2 "mackor".
  • nu kommer ja inte på nå mer
  • adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: