hejelsa.blogg.se

8/9 -09

Kategori: Flashbacks

FLASHBACKINLÄGG! Bara jag som tycker dom är så oerhört underbara ibland? :)

Här kommer iallafall inlägget som jag skrev för exakt 3år sen imorgon. Alltså i början av 8an. Ojojoj.


 
symästaren!

nu har jag fått en liten idé, jag skapar en ny spellista varje dag :) dagens spellista är fyllt med lite Westlife, Shaina Twain, Milow och Coldplay, igår va de mer blandat :P får se hur länge de håller..

På slöjden gör vi nå typ, tygmappar eller vad karin nu kallar det. Jag och Julias kommer bli coolast :)  

  1. Dom är lila
  2. på min står det "elsa JONsson" alltså.. JON är typ 100x större än elsa och sson.
  3. på julias står det "julia EINARsson"
  4. Kul va?! :D

nu har jag den alltså här hemma.. vi ska brodera hela texten och vi skulle aldrig hinna det på skolan så vi blev tvungen att ta hem dom. Jag har slut på tråd nu så jag kan inte gö nå mer, men annars så har det faktiskt gått bra för mej, faktiskt :) förutom att jag har lyckas sticka mej i halsen, kinden, läppen, benet, tungan, råka trycka in en liten del av nålen i handen x2, fingarna 100 tals gånger, armbågen, åkerkulan, nå ställe som jag inte vet va heter (tänkte fråga sofia men hon va inte på msn :() och säkert en massa fler ställen som jag har försökt förträngt.. och då har jag sytt 6 bokstäver.. undra vad som har hänt efter dom ytterligare 5 bokstäverna.. :p

 


 

Kommentarer

  • emma säger:

    HAHAH ååh elsa, de låter verkligen som nått du skulle göra men HURFAAN lyckades du sticka fig överallt? xD

    Svar: vet inte!! Är samma person än idag tror ja :)
    Elsa Jonsson

    2012-09-08 | 20:30:51
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här: