hejelsa.blogg.se

You got me on my knees

Kategori: Allmänt

Shit vilken dag. 
Sebastian hade sovmorgon till 2, vilket han kom på igårkväll efter att han släpat med mig hem till sig, så han blev tvungen att kliva upp tidigt ändå, meheheh. Klev upp halv 7 å fast det hade räckt med halv 8. Så vi åkte in till Ljusdal till 8 nångång och parkerade Sebben i min lägenhet, själv drog jag till skolan. Och juste, han rädda livet på en katt också innan vi gick in :P

Skola till 6, fick samtal och sms av min sånglärare m.fl, att jag skulle komma till kläppa och va med på nå möte med nå dansambassadörsgrejs. Verkade alldeles för seriöst och amitiöst för min del. Har varken tid eller ork att engagera mig i nått mer än jag redan är. 
 
Kom inte hem förrns nu, strax innan 9. Hektisk dag. Nu sitter jag och avnjuter min allra sista skål Coco Pops (tills jag köper en ny då alltså). Sen ska jag sova! Skööööönt! 



KÖP DOM HÄR SKORNA AV MIG HÖRRNI. Adjöss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: