hejelsa.blogg.se

Upp med tuppen ska jag

Kategori:

Ligger i sängen helt totalt redo för att sova. Känner mig som ett barn också. Satte på Pippi och Spiderman örngott på kuddarna, och fann även min gamla snuttefilt som jag inte sett på åratal inne i "lakan-skåpet", så den har jag här och ligger och myser med :-)

Ska kliva upp tidigt imorrn för att spela innebandy. Inte ett dugg pepp på att kliva upp, men är grymt pepp på att springa asset av mig på innebandyplanen med alla mysiga gubbar. Så det lär väl vara värt besväret att kliva upp tror jag :-)

Huvudorsaken till att jag börja med detta inlägg var att jag idag har skrivit ner mina betygsmål, alltså de betyg jag vill satsa på i alla ämnerna. märkte att jag satsar ganska högt i år. Och det jag vill komma fram till är att jag verkligen, verkligen vill ha ett C i matte. Så det ska jag verkligen kämpa för!


Det här är min käre lärare PO i sitt "kontor" på våra låtsasarbetsintervjuer idag. (Hans ämnen tänker jag få A i btw)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: