hejelsa.blogg.se

SVAR PÅ FRÅGESTUND

Kategori: Allmänt

Här kommer svaret på frågorna ni ställt! 
Dom frågor som var lite väl olämpliga hoppar jag med gott samvete över :P


Mongofläsk (aka. Klara):
Om du fick välja mellan att suga på en bajskorv eller få diarré i ansiktet, vad skulle du välja?
Det har jag ju redan svarat på, diarré i ansiktet.

Anonym:
1. Favorit djur? 
    Snälla djur…
2. Favorit blogg? 
    Alla mina vänners :)
3. Favorit sex ställning? 
4. Något du hatar? 
    Hata är ett starkt ord..
5. Något du kräver? 
    Beror på av vem.. haha :p
6. Något du blir arg över :D
    Tråkiga svar, men beror på humör, ibland blir jag nästan aldrig arg :P

Anonym:
Vad tycker du bäst om av alla drickor i heeela världen? :)))))
Måste nog säga mjölk!

Emma:
1. Vem var din första kyss med och hur gammal var du?;)
    Min ”pojkvän” på dagis, haha. Om det inte räknas, så var det väldigt mycket ryska posten lekar på            .   låg-mellanstadiet ;P 
2. Vad tycker du e de bästa med sommaren, våren, hösten och vintern( en sak te varje) ? 
    Sommaren – Värmen
    Våren – Solen
    Hösten – Varma kläder
    Vintern – Gosig snö som inte kladdar
3. vad vill du bli när du blir stor? 
    Inte en blekaste aning faktiskt
4 . kan du spela in en video när du sjunger?(a) 
     Maybe sometiiiime :p
5. Får jag smeka dina öron? :3 
    Alltid Emma, när du vill :) <3

Jojo:
1. Skulle du vilja bo på månen eller solen? 
    Månen, på solen dör man
2. Brunt eller guld? 
    Föredrar faktiskt guld över bajs :)
3. Stor eller liten? 
    Beror på vad, men i flesta fall går jag stort! :D
4. Majs eller gurka? 
    GURKKAAAA!! <3

Daniel:
Sebastian eller en het kändis i veckan?
Utan tvekan en het Sebastian.
Vill du komma och smeka min håriga rumpa? :)))
Alltid! Med tanke på att du är Klara och troligen inte har nån hårig rumpa :)

Adina:
- Varför var det sinnessjukt längesen sedan vi umgicks? 
  Föratt livet suuuuugeeeer!! Närå, men vi måste höras snart!
- Vilket husdjur skulle du föredra: lama eller struts? 
  Helt klart Lama, en struts skulle nog hacka mig till döds eller nått sånt…
- Vad är din åsikt kring mustascher? 
  Kittligt när man pussas.. På vissa kan det va ganska snyggt faktiskt. Men oftast inte.
- Vad kom först: hönan eller ägget? 
  Hönan, för ägget kan också vara en tupp… (har du tänkt så nångång?! Inte jag heller)
- När föddes Beethoven? 
  16 December 1770
- Om du var konung i 45 minuter, vad skulle du göra? 
  Jaadu… jag vet inte, är nog bäst att jag inte blir kung.
- Nämn tre episka artister/band som är tja.. episka helt enkelt.
  Mumford and Sons OFC, Tyler Hilton, tredjeplats delar typ alla andra jag lyssnar på. Vilket är oerhört varierat.


Klara:
1. Om du fick välja mellan å ha sex med Joen eller Ingalill vem hade du valt? 
2. Gå naken en dag i veckan eller ha mens resten av ditt liv varje dag? 
    Naken en dag i veckan.
3. Största dröm? 
    Har inte så mycket till drömmar, mest lite trevliga små idéer bara :)
4. Äckligaste du vet förutom mig? :) 
   …Finns tyvärr inget äckligare, tyvärr Klara.
5. Skulle du helst göra det med en ficklampa, gurka eller majonäsburk? 
6.Om du var jag vad skulle du göra då? 
   Äta godis, nu när du får igen :)
7. Om du fick välja en kille till mig vem skulle du välja då? Motiverat och seriöst svar tack... 
    Vet ingen specifik.. Nån snäll, go och tålmodig :)
8. Bajsbrunt eller depprimeringsgrått? 
    Baaaaajs såklart :)
9. Aldrig mera sjunga eller leva på majskolvar resten av livet? 
    ..majskolvar har jag aldrig smakat men är säkert gott, så jag kör på det.
10. Vem är din favorit lärare? 
     Måste va PO alltså, lätt härligast :)
11. Sjukaste du gjort? 
      Haha, vad gör jag som inte är sjukt?
12. Någon du skulle kunna tänka och mörda? 
      Ingen alls faktiskt.
13. Hur mår nageltrånget? Var längesedan jag hörde något ang det....
      Tror det är bättre! Men stuttar jag i nått så gör det ont nåra dagar igen, men just nu är det lugnt :)


Då var det gjort alltså! Min allra första frågestund. Undra om de blir nå fler, det var ju ganska drygt dethär faktiskt.. ;P

Kommentarer

  • klara säger:

    HAHHAh dör, skrattat så jag får ont i magen!!!

    Svar: tsss ;P
    Elsa Jonsson

    2012-10-20 | 22:39:56
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: