hejelsa.blogg.se

Sri Lanka schema - check

Kategori: Allmänt

Tror nog att en viss Sebastian Lögdahl har gått lös lite i mitt datasystem.. :P

Har fått schemat till dagarna i Sri Lanka nu. Ser riktigt lovande ut faktiskt! Lagomt mycket chill och lagomt mycket aktivitet. 
Har bestämt mig för en liten rolig grej också. Måttfixerad som jag är, så ska jag skriva ner vikt och lite olika kroppsmått innan jag åker, så får vi se hur mycket smalare/tjockare efter ett flertal dagar i Sri Lanka! Vikt och mått kommer troligtvis (och förhoppningsvis) gå neråt. Men vem vet med min spännande, överaskande kroppsbyggnad.

Fantastiskt mysigt klädd sitter jag här och käkar lite choklad som jag inte ens är sugen på. Typ det värsta man kan göra. Men jag sörjer att jag är så ensam... Närå, så ledsam är jag faktiskt inte. Lite småskönt ibland å! Synd bara att tvättstugan är upptagen. Jag som har hemskt mycket tvätt och knappt rena underkläder så jag klarar mig.. Får lösa det på nå vis.
Borde ju egentligen passa på att plugga lite. Om nån vet nått och Stockholms blodbad. Hör av er! 
Favoritoutfit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: