hejelsa.blogg.se

Ragnhild och Agda!

Kategori: Allmänt

Goddagens!
En riktigt lång dag har det varit. Brukar bli så när man går till 18.00.

Mycket skoj och skuv har hänt denna dag ska ni veta! Förutom extremt äcklig mat, och en riktigt dålig morgonsångröst så har det varit mycket trevligt idag. 
Hängde med älsklingen på lunchen, kändes som att det behövdes eftersom att jag inte är med han nu ikväll. (Hur ska jag klara av att va i Sri Lanka i 2 veckor egentligen? Kommer dö, tur jag har Jossan som är i samma sits, om inte värre, hon är ju t.o.m förlovad med sin pojk).
Var jättesmart på matten, och Kent sa att jag och Klara skulle kunna få A!!! (Nåt han troligen säger till alla, men ändå)
Fortsatte att rita häxor och enhörningar på Engelskan. Min och klaras "dockteater" kommer bli asbra. Gubbarna är snart gjorda, men handlingen har vi ingen aning om.. hehe :P
 
Och den stora pricken över i:t med denna dag, Sceniska! Vi hade en liten speciell lektion idag, Alla skulle vara i en speciell, valfri roll hela lektion, och vi gjorde ingen annat än att va dom rollerna.
Varken jag eller Klara hade bestämt vad vi skulle va, så vi kom på det under dan, och det sluta såhär:


Kommentarer

  • Jossan säger:

    Vi får hjälpas åt du och jag. Vi har ju iaf varandra! :) <3

    Svar: Ja vi får göra det! Vi får trösta varandra i alla ensamma stunder :) Hoppas vi gör så mycket så vi inte hinner tänka så mycket på dom.. :P <3
    Elsa Jonsson

    2012-10-17 | 20:15:49
  • klara säger:

    Hahaha asså galet sköna vi är!

    Svar: Helt stört. Spårat, som sagt.
    Elsa Jonsson

    2012-10-17 | 20:26:04
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: