hejelsa.blogg.se

oups

Kategori:

Tänkte att jag skulle blogga ikväll. Förberett bild och allt! Men nu är det nämligen så att jag är endast ett litet snäpp ifrån sömnläge. Så jag orkar inte leta reda på nån dator att knäppa på.
Nu blir det ju ett litet inlägg ändå ju. På köpet liksom.

Eftersom att jag är så trött tar vi detta kortfattat.
~ Dagen började med att sjunga häcken av sig till "Life is a highway" på ensamblen.
~ Äppelpaj till lunch.
~ Flumgymmning på idrotten.
~ Ett tappert försök att förstå mig på provet till fredag på historian.
~ Införskaffa en varsin mumsig parfym med Klara.
~ Gick hem å fixa med lite ditt å datt.
~ Tog privattaxin till Föne.
AND HERE I AM.

Imorrn ska jag va effektiv och handla, tvätta, småpacka lite, plugga å chilla gärnet forever alone.
På torsdag ska jag högst troligt umgås med min favoritcissi, som jag inte träffat in ages!! Grymt.

GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: