hejelsa.blogg.se

Old headers

Kategori: Allmänt

Snart är de rå dags för sängen iallafall! Trött som nå annat, och ont i huvet har jag. Tänkte pussla ihop en liten vacker önskelista i Photoshop till mamma, men jag orkar inte. Datan är seg som få, och jag är tired som få, så det får (hahahahha) vänta tills jag är i Ljusdal vid min betydligt snabbare dator!

Kvällen spenderades hos Julia med massa fika och massa umgänge.
Imorrn ska jag sova så länge jag bara orkar! Sen ska jag på 1årskalas hos mina 2 yngsta kusiner som firar tillsammans. Fikat hela kvällen, och imorrn blir det massa fika igen! Tur att jag spela innebandy i morse alltså.. 
 
Nu satt jag och försökte välja ut nå fina bilder till dethär inlägget. Och vad hittade jag? Jo massa gamla headrar jag haft! Säger godnatt med dessa bilder. Haha, this will be interesting...



2008



2009


2011









 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: