hejelsa.blogg.se

Manus script - check

Kategori: Allmänt

Då var dagens läxa klar. Manuset till min och Klaras "dockteater" eller vad man ska kalla det. Pappersgubbar på pinnar har vi iallafall ;)
Det kommer bli episkt dethär alltså! Vi har så sjukt snygga gubbar, och nu har vi ett episkt manus också. Det ska bara tränas in nu så är de komplett! :)

Kul att jag typ nästan längtas till matteprovet på onsdag. Haha. Ett matteprov har jag aldrig längtats till förr. Men det känns så bra nu, för jag satsar högt, och det känns för första gången som om jag skulle kunna klara mitt mål. För jag kan typ allt man behöver kunna. Sista repitionslektionen har vi imorgon, och sen smäller det. Spännande. (Jag har nog aldrig skrivit såhär ingående inför ett matteprov förr)

 
Nu tycker jag att Sebastian ska sluta spela minecraft och kolla på OC med mej istället. Godnatt på er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: