hejelsa.blogg.se

Learn me hard or learn me right

Kategori: Allmänt

Nu har jag skrivit klart svaren på frågorna och spart som utkast. Lägger upp dom antingen senare ikväll eller imorgon, tänkte bara ge er en chans att fråga mer om ni vill (inlägget 3 inlägg ner).

Klev som sagt upp tidigt och spelade innebandy imorse. Jättejobbigt, jag är i sån sjukt dålig form. Och det märktes jätteväl att jag inte spelat innebandy på länge, kunde knappt få med mig bollen. Men men, ska försöka komma väg på de flesta lördagar jag är hemma nu. 
Packat å packat har jag gjort idag. Bara några få saker kvar som ska hem från Ljusdal, och lite som ska tvättas, sen är det komplett! 

Just nu har jag jätteont i huvet, känner mig allmänt slut, termometern visar lite feber också, men det hindrar inte mig från att dra väg till Julia ikväll. Får väl åka hem om jag dör eller nått. Men imorrn ska jag iallafall sova! Är kanske det som behövs föratt jag ska bli pigg å kry igen. troligen, brukar va så.

Vacker bild från Julen 2010
Morbror Tomas, jag och kusinerna Maria, Jonatan och Sofia :)

Kommentarer

  • Edith säger:

    haha stackars Maria! haha :P

    Svar: tror hon gillar't ja! :D
    Elsa Jonsson

    2012-10-20 | 17:28:35
    Bloggadress: http://edithlindh.blogspot.se
  • klara säger:

    Ja den var underbar!! Ska inköpa fler genom dig när du är där nästa gång, ehhe :D

    Svar: du skulle köpt några till mej! haha, jag tänker önska mig fler i julklapp :)
    Elsa Jonsson

    2012-10-20 | 22:42:00
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: