hejelsa.blogg.se

Knepig dag mina vänner

Kategori: Allmänt

Vaknade upp på ett sätt idag som jag aldrig vaknat upp på. Det plingade på dörren, dörren låstes upp, in klampade 2 karlar och ropa "Hallå?". Jag svarade inte, var knappt vaken för friden. Fast jag var vaken nog att fatta att det var balkongbyggarna som var i farten. Kul att vi får ny balkong, men inte lika kul att bli väckt 30min innan klockan. Låg kvar och lyssna på deras "Oppa oppa gangnam style" sånguppträdande dom verkade ha för varandra tills klockan ringde. Då tog jag steget att göra mig synlig och börja leva som vanligt trots de 2 balkonggubbarna bakom den stora plasten dom satt upp.
 
Just nu sitter jag här uppe på NV och väntar på Sebastian. Hur mycket älskar man inte han då om man är kvar på skolan och väntar på att han ska sluta i över 1,5h? Jättemycket skulle jag gissa på.
Ska försöka skriva lite "manusläxa" till imorrn, i väntans tider, så slipper jag skriva hela kvällen hos Sebastian :P
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: