hejelsa.blogg.se

Just tell'em we're survivors

Kategori: Allmänt

Hade ett blogginlägg på G igår, med värsta coola bilden och allt! Men det blev inte av, för Sebastian var så myssugen. (Tur att bilden finns på Klaras blogg så jag kan sno den till dethär inlägget istället)

Just hemkommen från denna veckas Sceniska. PO delade ut lite "ansvarighets-uppgifter" idag, så jag och 3 till fick uppgiften att va koreografer. Spännande! Jag som älskar att komma på dans och dansa :) Fick gö ett litet test på det idag, och PO verkade mycket nöjd :p

Den omtalade bilden alltså. Det var nämnligen så att jag glömde gympakläder till gympan igår. Men vi skulle leka lekar så klart jag villa va med! Så läraren Maxim erbjöd mig att låna hans kläder. Dom var stora. Men visst var det snyggt allt? ;)



Min middag var udda idag. Yoghurt och choklad. Så nu är jag hungrig, men kan inte välja mellan mat, coco pops, eller macka + te. (Om jag har nå bröd vill säga).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: