hejelsa.blogg.se

jag ser det snöar...

Kategori:

Det blev som en extra lång helg för mig. Känns som att det ska va skola imorrn, men det är det som tur var inte!
Var ledig igår förstår ni, tandläkarn. Pauline den fuskisen tog bort sin tandställning! Men jag har troligtvis bara 2ggr kvar jag också, sen ryker min med! :-D

Självklart så blev det lite shopping också, som alltid. Tänkte att jag skulle köpa 1års-presenter till mina småkusiner, men det blev lite mer.. En tröja, bh, troser, linne, deo, schampoo å balsam.. kanske nå mer å dom jag inte kommer ihåg :-P

Har just kommit hem från en trevlig middag med Sebbens släkt. Käka Africana, och kolapaj (samma som vi gjorde på HKn Julia och Lisa!! ;-D). Å jämmeligen vad det skulle snöa! Syns inte så väl på bilden, men snöa gjorde det allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: