hejelsa.blogg.se

imorgon bär det av!

Kategori:

Nu sitter jag på tåget hem, och imorgon bär det iväg! Nu kan t.o.m jag erkänna att det känns lite overkligt. Jag som inte har tyckt det känts nå konstigt alls att vi ska åka :P

Min och Klaras redovisning blev något av en succé, och sceniskan var rolig. Vi koreografer fick ca 10min på oss att spika en dans till en låt.. Lite stressigt, men tycker vi lyckades bra ändå :-)

Känns redan nu hur mycket jag kommer sakna alla.. Var jobbigt att ta farväl av Sebastian idag innan han åkte hem. Saknar han redan som, jag vet inte vad! <3
Å alla andra vänner å dylikt. puss.
Men det känns ju också trevligt att gö nått ordentligt med Edsbyvännerna, som jag knappt träffar längre :-)

Drar upp humöret lite med att säga att det här är min kamrat Jakob, med en vacker fläta i sitt hår:

Kommentarer

  • klara säger:

    Hahah han ser ut som en tjej!

    2012-10-24 | 19:31:58
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: