hejelsa.blogg.se

Helg i byn

Kategori:

Då var denna helg över, och nu sitter jag i bilen påväg till Föne. Det braa med att ha med Sebastian hem är att man slipper tåget. Annars skulle jag lämnat han hemma. Näärå, de äe ju kul å va med han å faktiskt :-)

Avslutade helgen med att smälla ut Fanta över halva rummet. Dränkte Sebbens portfölj t.ex. Klumpeduns, ja. Men de satt en geting på min hand, de va därför.

Skolfotot har ju också kommit, så nu sitter det uppe på väggen minsann! Det ser iaf bättre ut än förra året. Men det är en stor del som saknas, min älskade, älskade Cecilia <3


Kommentarer

  • klara säger:

    Tur att man är snygg..

    2012-10-07 | 16:50:36
    Bloggadress: http://wiidmarken.se
  • cissi säger:

    saknar dig! <3

    Svar: å jag saknar dig!! <3
    Elsa Jonsson

    2012-10-10 | 15:36:11

Kommentera inlägget här: