hejelsa.blogg.se

hej på er

Kategori:

Tänker att jag lägger ut bilder när jag kommit hem, och inte nu medans på telefon. Så dom här inläggen får bli lite småtråkiga :-)

Många fina tidsinställda bilder som kommit ut va? :-) Jag har lite allt möjligt på min gamla tjockdata i Edsbyn ska ni veta. Har ju haft den sen jag var 11, så det har blivit en del ;-)

Just nu sitter vi några mobilnördar inne i något som ser ut som ett konferensrum i byggnaden där Wi-Fi finns. Men det har åskat mycket på sistone så det har varit avstängt, så nu njuter vi! :-) Synd bara att det är så tidigt i Sverige så alla sover eller jobbar :-P

Idag har vi varit in i staden Kandy och kikat på ett handikappprojekt. Sen käka vi på KFC och köpte godis och fyllde på pengar på mitt Sri Lanka simkort. Så ambitiös blir man när man vill ringa och smsa billigt till boyisen man saknar som en tjock elefant.
Nu ska vi ta lite eftermiddagsmellis. Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: