hejelsa.blogg.se

FRÅGESTUND (är mainstream idag)

Kategori: Allmänt

Nu tänker jag göra nått riktigt drastiskt. Nått som jag troligtvis nästan aldrig i hela mitt liv gjort förut. Jag tänker härma min lillasysterDet är nått som jag aldrig gjort förr, som nästan alla bloggare gör.

Jag tänker ha:


Så nu mina kära vänner måste ni visa att ni är fler, roligare och bättre vänner än hennes är och kommentera gärnet, vilka frågor som helst. Som alla borde veta så är jag en väldigt spontan och aningen konstig person, så jag kan ta vilka frågor som helst! 
Härmar syster med att göra en video med svaren, bara föratt t.o.m hon har insett att sånt är kuuuul. Jag och videos går asbra ihop. 

Kommentarer

  • Mongofläsk säger:

    Om du fick välja mellan att suga på en bajskorv eller få diarré i ansiktet, vad skulle du välja?

    2012-10-17 | 21:19:44
  • Anonym säger:

    Vad tycker du bäst om av alla drickor i heeela världen? :)))))

    2012-10-17 | 21:20:05
  • Anonym säger:

    1. Favorit djur?
    2. Favorit blogg?
    3. Favorit sex ställning?
    4. Något du hatar?
    5. Något du kräver?
    6. Något du blir arg över :D

    2012-10-17 | 21:20:50
  • Emma säger:

    1. Vem var din första kyss med och hur gammal var du?;)
    2. Vad tycker du e de bästa med sommaren, våren, hösten och vintern( en sak te varje) ?
    3. vad vill du bli när du blir stor?
    4 . kan du spela in en video när du sjunger?(a)
    5. Får jag smeka dina öron? :3

    2012-10-17 | 21:21:20
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se
  • Jojo säger:

    1. Skulle du vilja bo på månen eller solen?
    2. Brunt eller guld?
    3. Stor eller liten?
    4. Majs eller gurka?

    2012-10-18 | 19:35:48
  • Daniel säger:

    Sebastian eller en het kändis i veckan?

    2012-10-18 | 19:36:27
  • Daniel säger:

    Vill du komma och smeka min håriga rumpa? :)))

    2012-10-18 | 19:36:45
  • Adina säger:

    - Varför var det sinnessjukt längesen sedan vi umgicks?
    - Vilket husdjur skulle du föredra: lama eller struts?
    - Vad är din åsikt kring mustascher?
    - Vad kom först: hönan eller ägget?
    - När föddes Beethoven?
    - Om du var konung i 45 minuter, vad skulle du göra?
    - Nämn tre episka artister/band som är tja.. episka helt enkelt.

    2012-10-18 | 22:45:23
    Bloggadress: http://adinastahl.wordpress.com
  • klara säger:

    1. Om du fick välja mellan å ha sex med Joen eller Ingalill vem hade du valt?
    2. Gå naken en dag i veckan eller ha mens resten av ditt liv varje dag?
    3. Största dröm?
    4. Äckligaste du vet förutom mig? :)
    5. Skulle du helst göra det med en ficklampa, gurka eller majonäsburk?
    6.Om du var jag vad skulle du göra då?
    7. Om du fick välja en kille till mig vem skulle du välja då? Motiverat och seriöst svar tack...
    8. Bajsbrunt eller depprimeringsgrått?
    9. Aldrig mera sjunga eller leva på majskolvar resten av livet?
    10. Vem är din favorit lärare?
    11. Sjukaste du gjort?
    12. Någon du skulle kunna tänka och mörda?
    13. Hur mår nageltrånget? Var längesedan jag hörde något ang det....

    2012-10-19 | 16:32:25
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: