hejelsa.blogg.se

back to ljusdal

Kategori:

Skulle lämna in mina skor på lagning men fick nya istället, fast svarta, KING.



Påväg tillbaks till Ljusdal nu då alltså. Lite speciell vecka är det ju dock!

Idag, Söndag: Skriva klart manus till min och Klaras dockteater, sno musik av Sebastian så kag har nå bra å lyssna på till Sri Lanka.

Måndag: Sista repet till spelningen på Tisdag (och jag har lite nya idéer, lite sent påtänkt kanske? haha, äh de blir nog bra), träna in dockpjäsen med klara, romantisk middagsdejt med Sebastian på Kina.

Tisdag: Ny låt på ensamblen, jag Petra ska fixa oss skitsnygg till konserten, rocka loss på scenen, packa de sista till Sri Lanka.

Onsdag: Ta med all packning till skolan så jag åka direkt till tåget efter sceniska, matteprov (å jag tänker få minst C!!!), dockpjäsen! kommer bli sjukt! Lyllos klassen som får se den ;-).
Och till sist, åka hem till byn föratt på torsdagmorgon ta buss å flyg till Sri Lanka!

Ganska fullspäckade dagar om du frågar mig! Hoppas det inte blir alldeles för sent på tisdag så jag hinner packa..

Tisdan ja! Det kan jag lika gärna annonsera lite om.
Det är alltså en konsert i Slottegymnasiets aula där jag och några polare ska spela 3 låtar. KOM DIT! King som jag är så har jag fotat affischen:




Kommentarer

  • Mamma säger:

    Klart vi kommer, spännande.

    2012-10-21 | 22:09:05

Kommentera inlägget här: