hejelsa.blogg.se

Utsövd och välmående

Kategori: Allmänt

Trodde jag var helkörd med att vända tillbaka tidsrytmen när jag somnade klockan 18:00 igårkväll. Men det kändes faktiskt väldigt bra när jag öppnade ögonen och klockan var 08:10. 14 timmars sömn, nu måste jag väl kommit in i Sverigetiden igen när jag vaknade vanlig skoltid iallafall :)
Flagnar litegrann på näsan och lite ut på kinderna, mustachen och överläppen flagnar också x)

Mitt mått-dilemma är nu avklarat. Kom ju på att jag skulle ta lite mått och väga mig innan och efter resan. Men det har inte hänt så mycket faktiskt. Gått ner ca 7-8hg, men det är ju sånt man kan väga olika från dag till dag bara. Midjan och röven är båda 1cm mindre. Inte drastiska ändringar på långa vägar alltså, men då vet vi de å, att Sri Lanka-mat inte är diet-mat ;)

Igår packade jag upp resväskan, och packade sen i den igen. Kul att den är mycket fullare nu när jag ska upp till Ljusdal än när jag åkte till Sri Lanka xD Men då hade jag ju bara kläder och sånt litet. Nu är det fylld med en dansmatta, vinterjacka, badlakan och handukar, lite kläder och lite preseter och sånt som jag köpt i Sri Lanka :) Alltså större och mer platstagande grejer :P
 
Visst var röd-bilderna som Klara tagit fina? 
Omredigerade en av mina favoriter:

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: