hejelsa.blogg.se

Tisdagsuppdatering

Kategori: Allmänt

Ja som sagt så var det en sugig dag igår. Iallafall skoldagen.
Allt blev bara kaos. Först så skulle vi repa till en konsert vi ska ha. Hann gå igenom 3 av typ 12 låtar, på 2h. Inget verka funka och alla blev allmänt less. Sen kom jag på att jag glömt idrottskläderna. Och massa annat skit hände också som jag verkligen inte orka med. Som tur är har jag en snäll pojkvän som tog min nyckel och åkte hem och hämta sånt som jag behövde.
Och sen så tänkte jag gö en grej innan en grej men gjorde det för sent så den grejen hann hända. Och sen kom jag på att om jag skulle sagt en grej så skulle jag hinna innan det hann hända. Men nu har det hänt. Som tur är är det inte jag som förlorar mest på det. Men hela grejen blev definitivt mycket tråkigare.

På kvällen var det dags för årets öppethus, då 9orna får komma och kolla in alla programmen. Vi fick höra av vår lärare att vi fixade bästa öppet huset för musik hittills, och jag klandrar han inte. Vi fixade massa godis (för ca 350 spänn), bakade pepparkakor, fixade både glögg och kaffe, jag och klara fixade jättefint på bordet som vi hade utanför musikhuset. Vi gjorde fint med ljus, paketsnöreskrull, musikinspirerade pepparkakor, en stor korg med godis och programblad.
Det vi fick in ganska mycket 97or i musikhuset under kvällen. Nice.

Somna typ så fort jag kom hem. Kollade på ett avsnitt OC, sen vare kört.

Just nu sitter jag vid katedern i mitt klassrum med Klaras dator (min är på lagning). Klara städar i skåpen hon, kul för henne. Snart har vi svenskalektion, då ska jag ha redovisning, efter det får jag gå från lektion och ha pianolektion, det har mina lärare fixat!

Tänkte att jag ska lägga ut lite bilder från igår, men har ingen mobilsladd, så lägger dom i eget inlägg från mobilen snart. Hejdå!

Kommentarer

  • Cissi säger:

    vad vare för grej som hann hända? ;o

    Svar: skriver på facebook, det är en hemlis!
    Elsa Jonsson

    2012-11-28 | 14:08:11

Kommentera inlägget här: