hejelsa.blogg.se

Tillbaks i Ljusdal

Kategori: Allmänt

Eller ja, i Föne är jag ju. 
Sebastian hjälper sin far att köra grejer eller nått sånt. Så jag har tagit beslag på hans dator, släckt ner i rummet, bäddat ner mig i sängen och har det allmänt mysigt. Smyg-laddat ner spotify har jag också gjort, mehehe ;) Så nu ska jag pussla ihop en playlist med massa mysiga jullåtar att lyssna på.
Också får jag inte glömma att lyssna på låten jag har på sången heller. Har haft en gång, missar sången på torsdag, och nästa torsdag ska jag sjunga upp den. Men det har jag nog dragit upp här redan tror jag.

Imorrn är det måndag, skola som vanligt. Sen på tisdag börjar våra temadagar, och då drar jag hem till byn! Tanken är att jag ska hinna bli klar med uppgiften, simma, gå på bio, spela innebandy, tandläkarn + shopping + plugg med Klara med Gävle. Och äta mat och gå på toa, som jag försöker hinna med varje dag.

Jag tog massa pauser i det här inlägget, så nu är Sebastian tillbaka.
Men här är iallafall låten jag ska sjunga. Lycka till Elsa Jonsson:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: