hejelsa.blogg.se

The plugg-days begins

Kategori: Allmänt

Jag kom hem till Edsbyn för ca 3h timmar sen, och började med att sova 2h. Skönt de hörrni.

Nu har jag fått en extrem hicka! Ska snart fixa lite mat, och sen ska jag börja med Svenska-arbetet. 

Ikväll väntas bio med en av mitt livs bästa vänner! Det ska bli eeepiskt! Och jag har inte träffat människan sen i somras, så jag längtas! Hon är t.o.m kortklippt nuförtiden, som inte jag sett! 
Och har man sett alla Twilightfilmerna på bio, så kan man ju bara inte strunta i sista, det vore oförskämt mot mig själv faktiskt.

..Tröck just upp webcamen föratt visa er hur kaos jag ser ut idag, och vilken fin tröja jag har på mig. Hittade då en jätteful video jag spela in för några veckor sen, efter en scensika lektion då jag är jättefult sminkad med kolsvarta ögonbryn, verkligen asful. Filmade tydligen lite medans jag plugga historia och övade på ensamble-låten samtidigt. Skulle vara kul å lägga upp den, men jag vet inte om jag törs. Så iallafall just nu, så får ni kaos-bilderna istället.:




Kommentarer


Kommentera inlägget här: